” Utrzymanie bezpieczeństwa informatycznego obejmuje również niezbędne kopie zapasowe systemów i oprogramowania, zapewniające bezpieczne przechowywanie i dostępność wszystkich informacji firmowych”.

Wierzymy, że profesjonalna konserwacja i wsparcie techniczne to właściwy sposób na zmniejszenie kosztu systemu oprogramowania i zapewnienie użytecznych usprawnień i optymalizacji. Nie chodzi tu tylko o dostępność pojedynczych jednostek i modułów, ale o to, aby cała infrastruktura IT była efektywna kosztowo i działała sprawnie i niezawodnie.

Pełne wsparcie serwisowe świadczone przez stronę trzecią w ramach jednej umowy

Uwolnienie się od ograniczeń producentów dzięki globalnej, całodobowej pomocy technicznej, zaawansowanej wymianie sprzętu oraz pełnemu zarządzaniu cyklem życia urządzeń sieciowych i centrów danych w ramach jednego globalnego kontraktu.

Czemu Mediabit?

Konserwacja IT przez Mediabit jest opłacalną alternatywą dla serwisu producenta.
Jesteśmy odpowiedzialni za utrzymanie i serwis całej infrastruktury IT wszystkich producentów. W zależności od wymagań klienta, obejmuje to zarówno serwer, pamięć masową i środowisko sieciowe, jak i infrastrukturę centrum danych.

Nasze protokoły pozwalają nam na zachowanie wysokiego poziomu profesjonalizmu i staranności. Mogą Państwo być pewni, że nasi najwyższej klasy inżynierowie są wybierani na podstawie najbardziej rygorystycznych ocen.

Nasza strategia zaczyna się od zapoznania się z Państwa siecią i systemami komputerowymi. Stamtąd kontynuujemy regularne monitorowanie środowiska IT klienta w celu zminimalizowania kompromisów w zakresie bezpieczeństwa i utrzymania dostępności systemu.

Pomagamy firmom zwiększyć wydajność i uzyskać optymalne zarządzanie cyklem życia zasobów IT poprzez odpowiednią dokumentację i dokładne śledzenie zasobów sprzętowych i programowych IT.

Nasi certyfikowani i doświadczeni inżynierowie są dostępni w celu konsultacji i pomocy w zrozumieniu wyzwań informatycznych i potrzeb biznesowych.

Jesteśmy kompleksowym dostawcą, który zarządza całym cyklem życia projektu IT i oferuje jeden punkt kontaktowy. W związku z tym nie musisz koordynować działań z wieloma partnerami, takimi jak dostawca usług internetowych i telefonii komórkowej, dostawca systemów telefonicznych i dostawców gwarancji na serwery/stacje robocze.

Rozumiemy, że utrata licencji na oprogramowanie lub zapomnienie o odnowieniu gwarancji na krytyczny sprzęt systemowy może być kłopotliwe. Dzięki Mediabit License and Warranty Management można uniknąć takich frustrujących zdarzeń.

W każdym przypadku wystąpienia problemu, nasz zespół doświadczonych inżynierów jest zawsze gotowy do udzielenia natychmiastowej pomocy i wsparcia za pośrednictwem Remote Desktop Support.

Obsługujemy organizacje różnej wielkości i o różnej sile. Nasze pakiety cenowe dotyczące utrzymania IT są zorientowane na klienta. To znaczy, że są one oparte na Państwa oczekiwaniach i potrzebach.

Siec

Konserwacja i wsparcie w celu zapewnienia elastycznego, pełnego zasięgu, dostosowanego do potrzeb Twojej sieci.

Serwer

Rozwiązania w zakresie konserwacji serwerów, począwszy od złożonych, starszych serwerów, a skończywszy na serwerach standardu przemysłowego (x86).

Storage

Kompleksowa obsługa break/fix, obejmująca większość platform sprzętowych wiodących producentów.

Masz pytania?
Napisz do nas

Zachęcamy do skorzysania z formularza kontaktowego. Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą






    Wyślij wiadomość